İslam düşmanı mason yahudi Mustafa Kemal’i bir kahraman gibi ira’e ederek 70 senedir milletin beynini yıkamaya çalışan kafir kemalistlere tokat gibi vesika.
Aşağıda kıraat edecekleriniz (okuyacaklarınız) “The Sunday Times (London)” isimli ingiliz gazetesinin 11 şubat 1968 tarihli nüshasında Martin Gilbert tarafından neşredilen “How Our Man Declined To Rule Turkey” isimli makalenin Türkce tercemesidir. Masdarın sahihliğini tecessüs edenler tahkik edebilirler.
(Makalenin aslını buradan kıraat edebilirsiniz.)
Kasım 1938 Türkiye’nin şefi Kemal Atatürk’ün vefat ettiği tarihtir. O, 15 senelik katı diktatörlüğü döneminde Türkiye’yi, halkı istemediği halde cebir ile Garb medeniyetine götürmeye çalışmıştı. O, sarık ve çarşafı men etmiş, İslam’ın kuvvet ve kudretini kırmış, hatta latin alfabesini bile kabul ettirmişti.
Atatürk’ün vefat döşeğinde, üzerinde en fazla tefekkür ettiği mesele; kendisinden sonra programını tatbik edebilecek birisini bulup yerine geçirip geçiremeyeceği hususuydu.
Bunun için zamanın İngiliz sefiri Sir Percy Loraine‘i İstanbul’daki Dolmabahçe Sarayı’na çağırdı. İkisi arasında geçen mülakatlar yaklaşık olarak otuz (30) sene gizli kaldı. Gizli mülakatlar ilk olarak Piers Dixon’un babası (Sir Percy Loraine) hakkında hazırladığı “Double Diplomat” (Çifte Diplomat) isimli kitabında yer aldı ve daha sonra da “Hutchinson Yayınevi” tarafından neşredildi.
Piers Dixon’un dökümanları arasında Sir Percy Loraine tarafından zamanın İngiliz Dışişleri Bakanı Lord Halifax’a gönderilmiş bir telgraf da vardı. Telgraf İngiliz tarihinin en mühim senetlerinden birisi idi. Loraine, vefat döşeğinde olan diktatörle yaptığı bu mülakâtı çok enteresan olarak nitelendiriyordu.
Bu vesikada Loraine, Lord Halifax’a şunları yazıyordu:
“… Huzuruna vardığımda ekselanslarını yastıklara yaslanmış vaziyette, iki tabib ile, hemşirenin tedavisi altında gördüm. Ben girdiğimde, Reis (Mustafa Kemal), hizmetinde bulunanların ve hemşirelerin dışarı çıkmalarını istedi ve ihtiyaç anında kendilerini çağırabileceğini ifade etdi.
Ondan sonra, ekselansları benimle yavaş yavaş, fakat dikkatlice konuşmaya ibtida etdi. Beni hiç bir zaman bana layık olmayan makamda görmek istemediğini, “Beni daima en layık makamlarda görmek istediğini” ve beni buraya onun için çağırdığını söyledi. Hakkımda arzuladıklarını gerçekleştirmem için çok ricada bulundu. Kendisine müsbet bir cevab vermemi taleb ediyordu.
Şüphesiz ben geçmişte onunla bir arada çok bulundum ve çok mulâkatlar yaptım. Fakat bu, son mulâkatım olabilirdi. O, uzun ve mâcerâlı hayatı boyunca beraber çalıştığı arkadaşlarından bir çoğunu (kendisinden uzaklaştırarak) kaybetmiş ve yapılan tavsiyelerin bir çoğunu da reddetmişti. Sadece benim dostluğuma ve nasihatlarıma güveniyor ve bu dostluğun pekişmesine ehemmiyet veriyordu.
Ben sanki Türkiye’nin başbakanıymışım gibi, benimle çok sade ve serbest bir vaziyetde meşveret ediyordu.
Onun bir reis olarak vefatından evvel, kendi makamı için birisini takdim etme selahiyeti vardı. Onun en büyük arzusu kendisinden sonra “Türkiye’nin Reisi” olarak onun vazifesini üzerime almam idi. Teklifi karşısında benim nasıl bir cevab vereceğimi bir an evvel bilmek istiyordu.
Mütefekkirane bir sessizlikle geçen bir anlık bekleyişden sonra ekselanslarına (Mustafa Kemal’e) “Bütün taleb ve duygularımı kelimelerle izah etmeye yetkili değilim!” şeklinde cevab verdim. Hakikaten o anda çok şaşırmış bir vaziyetde tefekkür ediyordum; hatırladığım kadarı ile yapmış olduğum mulâkatların hiç birisinde bu kadar derin tefekkür edecek derecede bir mülâkatla karşılaşmamıştım.
Ekselansları (Mustafa Kemal) yaptığı bu teklif ile sadece benzeri görülmemiş bir ikramda bulunmakla kalmıyor, aynı zamanda majestelerinin (İngiliz kralının) hükümetine olan bağlılığını da izhar ediyordu.
Ekselansları benim ömrümün büyük bir kısmını majestenin hükümetinin hizmetinde geçirmiş olduğumu biliyordu. Ben halihazırdaki işimde bir kaç sene daha çalışmayı ümit ediyordum. Ekselansları ise, şimdi benden kesin bir cevab taleb etmekteydi. Kendilerine şu cevabı verdim: “İdarî işleri iyi yapıp yapamıyacağımdan şüphe ediyorum. Türkiye’nin Reisicumhurluğu’nu yüklenmek mesuliyeti ile İngiltere Sefirliği arasında çok büyük fark vardır. Tecrübe ve kabiliyetlerimin, ancak elimdeki işi yürütmek için aranan imtiyazlar olduğunu biliyor; bunun için kesin bir şekilde ve üzülerek teklifinizi kabul edemediğimi bildiriyorum!”
Ben konuşmamı bitirdikten sonra ekselansları (Mustafa Kemal) çok heyecanlandı ve yatağına tekrar gömüldü, hizmetinde bulunan hemşireleri çağırdı (ve derin bir uykuya daldı.) Ekselansları ikinci defa konuşmaya ibtida edebildiğinde kendisine bildirdiğim kararda müessir olan hususları idrak ettiğini söyledi. Durumu henüz verdiğim cevabdan çok üzüldüğünü söyleyebilecek kadar iyi idi. Benden başka bir cevab alamayacağını idrak edince “Reislik” için İsmet İnönü’yü tavsiye etti.
Atatürk sonra dirseklerine dayanarak doğrulmaya çalıştı ve ellerimi sıktı, gelecekte de Britanya ve Türkiye ilişkilerinde faal roller oynayacağımı belirterek teşekkür etti ve kendinden tekrar geçti.
Bu teklifi reddedişimin isabetli bir karar olduğunu düşünüyorum.
Şayed yapmış olduğum teşebbüslere dair ekselanslarından te’vidli bir mesaj alabilirsem pek müteşekkir ve mesrur olurum.
Lütfen Kral’a da bildiriniz!..”
Martin Gilbert
Mason diktatör Mustafa Kemal’in laik TC’yi tesis etmek için ingilizler ile beraber çalıştığına dair bir belgesel:
Asslam-o-Aliakum
I cannot read or understand Turkish language but I have read a lot about Attaturk and several leaders of Young Turk Movement being Crypt-Jews.
I invite you to my blog and leave comments for the English-speaking readers about Turkey.
http://rehmat1.wordpress.com/
sÜBYANCININ PİÇLERİ HİLAFETİNİZİ OSMANLINIZI TOPRAK ALTINA GÖMDÜK. SİZ SİTELERDE ANIRSANIZ NE OLUR? YAKINDA TÜM KUTSALLARINIZI PAÇAVRA EDECEĞİZ.
ULAN SEREFSIZLER…! siz nehakla islama,peygamberimize sav dil uzatiyonuz lan.ataturk laf atiyolarsa dine diyanete kufretmekmi lazim a serefsizin tohumlari asil sizin kutsal saydiginiz taguti beseri sistem parcalari yok oup gidecek zaman gelecek ESREF denen serefsiz peygamberimize boyle kufretme seni bir elime gecirirsem kafani koyun bogazlar gibi bogazlarim sereffsizin tohumu allahsiz burlarda boyle yazlmak kolay degilmi pic ataist kopek
Ibo unvanlanmistir
benim bogazimi keseceyini soylemissin ben Bakuda yasiyorum IP bak yalan soylemediyimi gorersin eyer bakudesen hay hay goruselim orda goruruz kim kimi bogazliyor burda sana hakaretler yapib sanalcilikda yapmayacayim evet ben ARTIQ Musluman deyilim subyanci bir dine inanmaqda istemiyorum bir dine inanmamishdan once onun neyi oyretdiyini oyrenin detayli sekilde oyrenin HADI YALANLA BAKALIM peygamber Aiseyi 6 yasinda nisanlayib 9 yasinda yatagina sokmadimi ??? zeydin karisi almadimi ??? Hadi yalanla bakalim ben bu bilgilere onceden sadece o zamanlar dinim olan islami incelerken buldum… gelelim sizin boyle cox istediyiniz cumhuriyyeti yikilib yerine istediyiniz hilafete.. ben bir Azeri olarak Ataturkun devletiniz icin neler yapdigina hayranim Ataturke dictator diyorsunuz Ulan halifeler daha demokratlardi haberimizmi yokdu ?
Ulan olardi sizin orda Aliyev gibi diktator anlardiniz diktatorlugun ne oldugunu yada islam ulkesi daha mi demokratik olacaq siz hele bir irana gidin anlarsiniz islamin ne oldugunu..
hele birde siz islamcilarin yahudileri kotulemesi yokmu gokden tash yagsa yahudiler yapti diyeceksiniz siz hele ilk once muhammedden once gelmish butun peygamberlerin yahudi oldugu oyrenin o zaman soz soyleyin ( Ben Yahudi deyilim sonradan yahudi damgasi vurmayin Turk oglu Turkum ) aa unutmamishken bana oyle komunist de demeyin cunki siz komunzmin ne oldugunu bile bilmezken biz Sovetler birliginde komunizm cehennemindeydik
Imza Eshref Pashayev ( BAku Devlet Universitesi )
ESREF isimli sahsa;demek muslumandin din degistirip kafir oldun inan senin icin cok uzuldum insallah tekrar islama donerr hidayet bulursun sacma sapan bilgileri neren bulduysan tamamen gercek disi bilgilerdir kafirlerin musluman lari devamli kiskaca alip zor duruma dusurmk icin surekli gundemde tutup musluman halkin kafasini karistirmaya calistiklari konulardan biridir peygamber sav in evliligi konusu cunku karalayacak baska bi sey bulamiyorlar islam ve peygamberimiz hakkinda HZ MUHAMMED efendimiz dunyada simdiye kadar sevilen ve sevilmeyede kiyamete kadar devam edilecek tek insandir peygamberimiz ilk evliligini hz hatice ile yapmisttir bu evlilik 25yil surmustur hz aise ile 6 degil 9 degil 19 yasinda evlenmistir zey ra yi oldurtup esine de el koydugu (hasa) gercek disidir bu bilgileri mustafaislamoglu hayrettin karaman gibi alimler ile sorularla islamiyet gibi int sitelerinden diyanetten ogrenebilirsin. sen bu gercek disi bilgileree nerden ulastin yazda bizde gorelim hem hangi dinden oldugunuda belirtmemissin
“ESREF isimli sahsa;demek muslumandin din degistirip kafir oldun inan senin icin cok uzuldum insallah tekrar islama donerr hidayet bulursun sacma sapan bilgileri neren bulduysan tamamen gercek disi bilgilerdir kafirlerin musluman lari devamli kiskaca alip zor duruma dusurmk icin surekli gundemde tutup musluman halkin kafasini karistirmaya calistiklari konulardan biridir peygamber sav in evliligi konusu cunku karalayacak baska bi sey bulamiyorlar islam ve peygamberimiz hakkinda HZ MUHAMMED efendimiz dunyada simdiye kadar sevilen ve sevilmeyede kiyamete kadar devam edilecek tek insandir peygamberimiz ilk evliligini hz hatice ile yapmisttir bu evlilik 25yil surmustur hz aise ile 6 degil 9 degil 19 yasinda evlenmistir zey ra yi oldurtup esine de el koydugu (hasa) gercek disidir bu bilgileri mustafaislamoglu hayrettin karaman gibi alimler ile sorularla islamiyet gibi int sitelerinden diyanetten ogrenebilirsin. sen bu gercek disi bilgileree nerden ulastin yazda bizde gorelim hem hangi dinden oldugunuda belirtmemissin”
HASTA ! sizofren !
asıl ingiliz uşağı dış mihrak maşası sizsiniz iran tohumu arap dölleri atalarımız nenelerimiz bu vatanı ingiliz yunan italyan ve satılmış arap köpeklerine karşı ırzını namusunu savunurken sizin hilafetçileriniz ingiliz masalarında ingiliz diplomatların köpek gibi gözlerinin içine bakıyordu. bebeklerin karnı deşilirken kundağında nerdeydi hilafetçi araplarınız iranlılarınız hepiniz maşasınız atatürk olmazsa bi başkası sizin gibi köpeklerin karşısına dikilecekti bunu unutmayın burası türk toprakları beğenmeyen dışarı bi hesabınız varsa cepheye gelin kancık itler gibi değil göğüs göğüse çarpışalım. yiyorsa müslümanlık sizin tasarufunuzda değil bunu unutmayın vahabi köpeğisiniz.
siz turklerin akli bu kadar iste.
bu sitenin zavalligini gectim, siz gerizekali misiniz yillardir birbirinizle kavga ediyorsunuz? ya hayret ediyorum, hangi gerizekali millet kendi arasinda kavga eder ki?
Siz böyle internet ortamlarından propogandanızı yapıp devriminizi sokaklara taşıyacağınız günün hayalini kurun bakalım…
O günler gelmeyecek ey ahmaklar!
Türkiye İran olmayacak ey ahmaklar!
Şeriat Cumhuriyet’in yerini alamayacak ey ahmaklar!
Atatürk’ü karalasanız da, sindiremeseniz de o bu ülkenin tek ATAsıdır ey ahmaklar!
Aptallardan başkasını yanınıza çekemeyeceksiniz ey ahmaklar!
Kurban olduğum Hz. MUHAMMED’in adını ağzınıza alıp bu milleti bölücülüğe sevketmeyin it soyları!
ahmak herifler!
Bu ülke hep aynı şeyi çekti.Sizin gibi ayrılıkçı arap kırması şerefsizlerin sesi hep çıktı.
Ama it ürüdü kervan yürüdü ey ahmaklar!
Ee ne oldu şimdi?Senin peşinden giden salaklardan başka biri inandı mı sana?Atatürk’ü iyi tanıyan, tarihini iyi bilen birisini zavallı fikirlerine alet edebildin mi?Fikirlerini değiştirebildin mi?
Hz. Muhammed (SAV)’ in adini kullanarak siyaset yapmak, dindarmis gibi gorunup dini kullanmak benim kitabimda munafiklik olarak gecer. Daha oncede ingilizler bizi mesheplere bolduler aramiza fitne sokarak bizi asimile etmek istediler tarih boyunca islam birliginden korktular.
Anadoludaki oyunlarini bozanda yine bir muslumandi Mustafa Kemal Ataturk. Turkiyenin kurtulusu hic suphesiz Nutuk’tan gecer. Tarih bilgisi iyi olan birinin Ataturkun sadabat birliginin kurucusu oldugunu bilir. Hangi yahudi, siyonist yada uk ye bagilmli bir birey boyle bir birligi kurar.
Bu sitenin ingiliz yanli oldugu Araplarla hic alakasi olmadigi cok aciktir.
Akli basinda olan her Turk genci Kocatepe Camii kadar Musluman Anitkabir kadar’da Turktur tipki ulu onderimiz gibi.
ESREF isimli şahsa ulan ibne senin gibi bir yaratığa insan demek bile benim zoruma gider.
Şerefsiz ben Iğdırda yaşıyorum senin gibi pis azeriyi hergün görüyorum.(Tabi hepsi değil) Başından beri müslümanım diyorsunuz ama iranlı mollaların laflarıyla yaşıyorsunuz. Ezanı 3 vakit okuyorsunuz 3 vakit namaz kılıyorsunuz. Geneleve iffet evi diyorsunuz. Genelevde bizce pezevenk sizce molla dediğiniz şahıslar kapıda oturuyor Kadınların resimlerine bakıyorsunuz begendiğiniz kadını mollaya sözde hocaya gösteriyorsunuz oda size nikah kıyıyor siz o kadını becerip çıkıncaya kadar nikahlınız oluyor.yani günah işlememiş oluyorsunuz haşa haşa . Hepinizin evinde Güya hz Ali resimleri yanın da 12 imam. Hz Ebubekire Hz Ömere Hz haticeye laf sayıyorsunuz kafir diyorsunuz,Hacca gitmezsiniz kerbelaya gidince hacı olmus sayarsınız kendinizi daha neler neler…
Şimdide kalkmıs ALLAH tan korkmadan yazdıklarına bak. Tamam Atatürk hakkında böle şeyler yazılmamalı,yazmamalılar ;yazdılar diyede Kimsa dinimize tek kelime edemez. Amacınız belli Her fırsatta Resulullah Efendimize laf atıp karalamaya çalısmak.
Ama Nafile Sana tek söleyecegim Sen ve senin gibi şerefsizlerin yatacak yerleri yok..!
babbaa
Senin ya akli dengen yerinde deyil yada gozlerinde bir sorun var dogru okuyamiyorsun ben orda musluman deyilim diyorum sen tutturmussun molla-sii bilmem genel ne… anladigim kadariyla sen sunnisin hemde asiri bir sunnisin ve siilerden nefret ediyorsun islaminiza en buyuk zarari senin vurdugunun farkindamisin ? cunki islami boluyorsun suni sii diye gelelim yazdiklarina ilk once sana bir nasihatda bulunmak istiyorum bir seyi soylemezden once bin defa dusun arasdir ogren sonra yaz ( ya konus ) cunki insan soyledigi her soze arkasinda olmalidir .. bana, hic tanimadigin bir insana hangi hakla kufur ede biliyorsun bu soylediklerini ispatlaya bilirmisin ? ben ne suniyim nede sii kendimi musulmanda saymiyorum Bizim atalarimiz muhammedden oncede araplar putlara taparken Atalarimiz Tek Tanriya inanmislar. Kabedeki 300 puttan birinin ismi olan Allaha diyil Turklerin Tanrisina inanmislar bir az Tarih okuyun.. o genel ev barede soylediklerin hepsi irana aiddir. Azerbaycanda mollalarin hic bir hukmu yok amma bak Turkiye Ataturkun cizgisinden cikdikca irana donusecek ve bir gun bakacaksinizki Humeynin Fransadan irana *Kurtarici geldiyi gibi Amerikadan salya sumuklu birisi size *kurtaricii gelecek o zaman anlarsiniz Ataturku neden devletinizi Seyhlere muridlere birakmadigini. Turkler boyledir iste bir seyi yitirmedikce farkina varmazlar….bir dunya cografyasina bakin hic islam devleti olubda cagdas demokratik bir devlet varmi yook tek Bir Turkiye var oda Ataturkun Turkiyesi hangi islam devletine bakarsan ozelliklede arap devletleri subyancilik, daha bilmem turlu turlu cirkinlikler insan nasil 9 yasindaki kizini 50-60 yasinda herife esh olarak vere bilir ? anlamiyorsunuzki islamla birlikde bizlerede araplarin bazi kotu huylarida gecti
Burda bana karsi asarim keserim laflarida etmeyin kimin gucu varsa gelsin bakudeyim hic kimsedende korkmuyorum
Imza Eshref Pashayev ( BAku Devlet Universitesi )
helal sana Eshref pashayev, ama bu götlere sen bunu anlatamazsin bunlarin akli sadece belden asagi ,nasil 9 yasindaki bir cocuga yasal yoldan tecavüz edebilirim diye plan yapmakla mesguller,ama sen merak etme o salya sümüklü pezevek birak Türkiyede lider olmayi sinirdan bile girmeye cesaret edemiyecektir TÜRKIYE CUMHURIYETI hic bir zaman yobaz cöplügü olmayacaktir selamlar
yukarda bir cümle okudum türklerin tek atası atatürktür şeklinde.. atatürkü bir çok noktada taktir ederim.. fakat türklerin atası çoktur, sadece atatürk diyen insanın ya aklından zoru vardır yada kendisine unutkanlık belası hasıl olmuştur.. fatihler , yavuz sultan selimler, kanuniler kimin atasıdır ingilizlerinmi.. yuhh be
Bu siteyi yapan dengesiz arkadas acaba sen yazdiklarinin bitanesine kendin inandinmi ne kadar gereksiz bir insansiz birde muslumanim diye cikmisin oraya dinsiz yaratik olmus insanin arkasindan konusmak yalan soylemek ne zaman muslumanliktan oldu . maden Ataturkun latin alfabesini istemiyorsun neden kullaniyorsun bu sitede arapca yaz , araplar dun daha bizi sirtimizdan vurdu bugun araplarimi korumaya basladiniz madem cok seviyorsun git arabistanda yasa ama biz biliyoruz seni kimin destekledigini sen anca 2-3 cahili kandirirsin az kaldi ama sira sizede gelicek bu yaptiklarinin yanina kalmaz .
bu siteyi açan ve oksijen israfından başka halta yaramayan hayvana söylenecek pek söz yok. Ki The Sunday Times news gibi yabancı dergilerin lafını benimsiyerek kaynak gösteriyor. masonlar atatürk’e büyük hayranlık duymakta ve kendi yanlarında gibi göstermektelerdi sahte belgelerde yayınlamışlardı. burada yazılanların kaynakları belli. ya mason kaynaklı gazeteler yada kendini kaybetmiş müslüm gündüz gibi hırbolar. bu sitede yapan da yabancı kucağına oturan hayvandır. bu yüzden aşağıdaki dörtlükle veda edelim. :P
esir iken mümkünmüdür ibadet
yat kalk atatürk’e de dua et
sizin gibi o.çocukları yüzünden
dininden soğudu bu millet
HEPINIZIN BEYNI ARAP HURAFELERIYLE UYUSMUS BEYINIZI SKEYIM
HASTA HAYALCI SIZOFREN YAHUDI SAPIGI ARAP BEZI HAYRANI PIS KÖPEKLER SiZi !!
TANRI BELANIZI VERSIN NALET ARAP DÖKÜNTÜLERI SIZI !!
Ulan sizin gibi arap hayranı piçleri destekleyeceğime bu ulusa özgürlük vermiş size göre ingiliz-Mustafa Kemali desteklerim
Tanrı Türkü Korusun.Topunuzun canı kızıl tamuya arap hayranı provakötör piçler.
Siz önce hayranı olduğunuz arapları abd kucağından indirin…
aptallar ordusu mustafa kemal mason demıssınız a.q larım hıc mı tarıh bılgınız yoq sızın bı bok bıldıgınız yoq atıp tutuyorsunuz arastırın bakın turkıyede masonlugu kaldıran kımmıs o locaları kapatmazsanız sızı oldururum dıyen kım ataturkun olumunden sonra ısmet ınonu ızın vermıstır ve localar tekrar acılmıstır gunumuzde hala vardır lutfen atamıza sahip cıkalım
AA şimdi ebn hem YÜCE ALLAHIMA taparım onun tek olduğunu bilirim ona göre yaşarım.hemde ULU ÖNDERİMİZ ATATÜRKÜMÜZÜN ilkeleri ile hayatımı yaşrım.HZ.Muhammed e küfür etmek çok kötü birşeydir.Tamam bende laiklii istiom şeriattan nefret ediom ATATÜRKÇÜ bir gencim ama HZ.MUHAMMED bizim peygambrimiz ona küfür etmek yanlıştır.
İNGİLİZLERE TARİHLERİNDE İLK VE TEK YENİLGİYİ TATTIRAN ATATÜRKTÜR BUNDAN DOLAYIDA ATATÜRKE “ÖZEL OLARAK DÜŞMANDIRLAR” ONUN HAKKINDA BİSSÜRÜ YALAN SAHTE BELGE UYDURMUŞLARDIR ,SAĞOLSUN BİZİM DİNCİLERDE BU OYUNA İYİ GELDİLER
Kardeşim sizin din anlayşınız yok! Yani siz birer… ne desem ki aptalsınız.Burada küfür etmeye gerek yok çocuklar gibi Kemal Atatürk olmasaydı şuan ananıza kardeşinize kürdistan,Ermenistan,Amerikan asklerleri kim bilir neler yapıyordu…Asıl siz Atatürk’ü bira fabrikası açtı,günah diye suçlarken;Bir başkasına iftira atmanın daha büyük bir günah olduğunu unutuyorsunuz…Sanki bu yazıları yazınca çok birşey oluyor…Ha şu şeriat isyanları olaylarına gelince bir öğretmen isyanı vardı… adını tam hatırlayamıyorum,2-3 laik düşmanı bir bölgede isyanlar çıkarmış ve oradaki korucuların birini vurmuşlar.Ve bir bekçide arkalarından gelip ateş etmiş ve isyancı ölmemiş.Ve halk bu kişinin gerçekten Allah tarafından gönderilen kıyamet vakti şeyhi olduğunu kabullenmişler.Ama bilmiyorlardı ki bekçinin silahından çıkan kurşun kurusıkıydı…
Mustafa Kemal’in yetistirdigi cumhuriyet hirsizlari bunu iyi bilsinler ki; zulüm, ihanet, vahsetle kuran cumhuriyyetin sonu yaklasmakta!. Yerine Ilahi HUKUK yerlesmekte yavas-yavas. Kemalistler ve Islam düsmanlari simdiden Sibirya’da yasayabilmek icin basvuru evraklarini doldursunlar!. O fecir yaklasmakta!. Kim bilir belki yarin, belki yarindan da yakin… Kemalizmin kökünü kaziyan Muhammedilere Selam olsun!.
Mustafa Kemalin yetistirdigi hirsizlara sesleniyorum! Cumhuriyetin kuruldugundan bu yana Türkiye icin ne yaptiniz? Amerika, Rusya, Almanya, Fransa, Ingiltere, Japonya vs. ülkeler ikinci cihan savasina katilarak yerle bir olmakla beraber yeniden ayaga kalkarak süper güc oldular. oysa Türkiye ikinci cihan savasina katilmamasina ragmen bu ülkelerden daha ilerisinde olmasi gerekmiyor muydu? Bunun yerine Kemalistler insanlarini hamal olarak o ülkelere gönderdiler! Utanmiyormusunuz? Utanmiyormusunuz? Utanmiyormusunuz?
Türkiye sizin gibi piçlerin isyanlşarıyla uyraşıordu o zan ıo yzuden anladınmı empati kur birazz
ne ararsın allah ile aramda
sen kimsinki orucumu sorarsın
hakikaten gözün yoksa haramda
başı açığa niçin türban sorarsın
rakı şarap içiyorsam sana ne
yoksa kimseye bi zararım içerim
ikimizde gelsek kıldan köprüye
ben dürüstsem sarhoşkende geçerim
esir iken mümkünmüdür ibadet
yatıp kalkıp ATATÜRK’E dua et
sizin gibi dürzülerin yüzünden
dininden soğuyacak bu millet
işgaldeki hali sakın unutma
ATATÜRK’E dil uzatma sebebsiz
sen anandan gene çıkardın amma
baban kimdi bilemezdin şerefsiz
tahsin zavallisi bu siirini ahirette yuce ALLAH CC huzurundaykende okuyup soyle bakalim burlarda yazmak kolay bunlari hadi bakalim elbet ogunler yakindir YASASIN ZALIMLER ICIN CEHENNEM
Hahahahahahahhaahhahahahahahahahahahahahhahhahahahahhahaha ..
Yemiin ederiim kahkaha krizi geciriyorum.. Bu siiri yazan kisi olduyse simdi ne haldedir kimbilir .. Dur bi teker teker cvp verelim (:
ne ararsın allah ile aramda
sen kimsinki orucumu sorarsın
hakikaten gözün yoksa haramda
başı açığa niçin türban sorarsın
- ALLAH ile senin arana giren yok :S ? Istedigin gibi ibadet edebilrsin, biz sadece ozgurlugumuzu, yani Islami istedigimiz gibi yasayip, okullara turbanimizla girmek istiyoruz?!
rakı şarap içiyorsam sana ne
yoksa kimseye bi zararım içerim
ikimizde gelsek kıldan köprüye
ben dürüstsem sarhoşkende geçerim
- Bikere o sirat koprusunun durustlukle alakasi falan yok. Islami nasil yasadiysan, o hizla gecersin. Sarhosken insan 40 gün icinde ölünce bile müslüman sayilmio(:, nereye dayanarak rahat rahat icip, sonrada sirat köprüsünden gecmeyi hayal ediyosun? Bu Islami en guzel sekilde yasamak isteyenler icin biraz haksizlik olmazmi(:?
esir iken mümkünmüdür ibadet
yatıp kalkıp ATATÜRK’E dua et
sizin gibi dürzülerin yüzünden
dininden soğuyacak bu millet
- hmm.. ataturkmu? yoo.. ben osmanliya ve Fatih sultan mehmete dua ediyorum. (; millet zaten dininden ataniz saysesinde sogumus daha nekadar sogusun:D
işgaldeki hali sakın unutma
ATATÜRK’E dil uzatma sebebsiz
sen anandan gene çıkardın amma
baban kimdi bilemezdin şerefsiz
- siz zinayi serbest ettiniz, islami duzgun yasayanlar icin haksiz bir laftir bu bence. laik devlet kurucaz diye, ananizi babanizi sasirdiniz (;
peki hiç oturup düşündünüzmü acaba atatürk olmasaydı bu ülke ne olurdu ingilizmi fransızmı yunanmı o zaman nasıl müslüman olcaktınız dinimize kimsenin lafı yok elhamdüllilah hepimiz müslümanız ama sizde oturup düşünün kuran-ı kerimi kim türkçeleştirdi kimin sayensinde arapça bilmeyenler okuyabilio
slm sayfanin kurucusu,sen aldirma bu kemalist sapiklari,sein yazdiklarin i cok begendim ve hosuma gitti.ben zaten atatürk hakkinda cok kötü seyler duymustum ama tam emin degildim dorulugu ne kadar diye.senin bu siten beni aydinlatti ve atatürkün ne bes para etmez,vatanhaini,din düsmanligi acayip büyük biri olduguna emin oldum.yukarda atatürkü korumaya calisanlar,onlarin cahilligine ver,cünki mantikli düsünen bir insan atatürkün durusundan yahudi bir mason, halifeligi- fes`i- ve arapcayi kaldirmasiyla islam düsmani bir deccalin, hocalari öldürterek bir cani oldugunu görmesi lazim ve cok önemli kürdlere devlet sözü verdi ikinci dünya savasinda sonra sözünü tutmadi.kardeskavgasini körükledi ve hala sürüyor,ben türküm bende tabi istemem ülkemden bir parca verilmesini ama o zaman böyle söz vermeyeceksin yada verince sözünde duracaksin…kardes bu konu daha uzar,ben kestim allah yolunu acik etsin insallah…
OROSPU ÇOCUKLARI TÜRKİYEDE ATATÜRKÇÜLÜK REJİMİ BİTMEZ TÜRKİYE LAİKTİR LAİK KALACAK GEREKİRSE CANIMI VERİRİM AMA İMANIM GİBİ TAPTIĞIM ATAMA LAF ETTİRMEM. BİZİM İÇİN ALLAH -MUHAMMED – VE ATATÜRK EN BAŞTA GELİR ATATÜRKE HZ.MUHAMMED SAV. GİBİ İNANIRIM VE TAPARIM. ONU GÖRMEK İSTEYENLER DÜŞÜNCELERİNİ İDEOLOJİLERİNİ ARAŞTIRSIN YETER MUSTAFA KEMAL SİZİN İÇİNİZDE EY TÜRK OĞLU TÜRK BEN ASLEN NUSAYRİYİM VE ALEVİLERİN NUSAYRİLERİN GERÇEK ATATÜRKÇÜ OLDUĞUNU HERKES BİLİR. SİZ OBİR DÜNYAYA GİTTİĞİNİZDE İLK BAŞTA ALLAH YAPIŞACAK YAKANIZA.ATAMA KÜFRETTİRMEM !!
ADITÜRK’E (Mustafa Kemal’e ithafen)
Dendi sana güneşler güneşi,
Yuh, ey gebeşler gebeşi!
Bir eşsiz dahi imişsin.
Ankara’nın kurtlu keşi
Yaratan Tanrı oldun ha..
Be ahlat! Ayı yemişi!
Türkiye’yi yaratmışsın.
Gülerim, a eşşek leşi !
Türk dilini yapmışsın sen.
Buna derler öküz işi !
Fe yekun le yok etmişsin
Tarihi, bütün geçmişi !
Vatanı cennet yapmışmışsın.
Sana derler Neron kişi !
Alimmişsin, şairmişsin
Utan, be ! A köpek çişi !
Dr. Rıza Nur
Hayat ve hatıratım cilt 4 sayfa: 1803
@Hacked by
Sen hastasin! Tapmak ne demek bilirmisin?
Sen Hz.Muhammede bile tapamazsin! Taparsan Sirk kosarsin! yani Allaha ortak kosarsin. Diyorsunki sen Hz.Muhammed seviyorsun AMA bak bende sana diyorum’ki Mustafa Kemal Müslüman degildi,Türk degildi ve Hz.Muhammed hakkinda bak neler yazmis.
ATATÜRK’ÜN DİN HAKKINDAKİ NOTLARI
*** Muhammed’in peygamberlik vazifesinin nasıl başladığını izah etmek en nazik ve en müşkül meseledir. Muhammed’in bir melek ve Allah ile hakikaten konuşmuş olduğu kanaatinde bulunanlar olduğu gibi, Muhammed’in isteyerek böyle söylediğini ileri sürenler de olmuştur. Bu faraziyeleri bir tarafa bırakmak ve meseleyi ilmi ve mantık çerçevesi içinde mutalaa etmek daha doğru olur.
*** Din birliğinin’de bir millet teşkilinde müessir olduğunu söyleyenler vardır. Fakat biz, bizim gözümüz önündeki Türk milleti tablosunda bunun aksini görmekteyiz.
*** Türk’ler Arap’ların dinini kabul etmeden evvel de büyük bir millet idi. Arap dinini kabul ettikten sonra, bu din, ne Arapların, ne aynı dinde bulunan Acemlerin ve nede Mısırlıların vesairenin Türk’lerle birleşip bir millet teşkil etmelerine hiçbir şekilde tesir etmedi.. Bilakis, islamlık Türk milletinin milli rabıtalarını gevşetti, milli hislerini, milli heyecanını uyuşturdu.
*** Bu pek tabii idi çünkü Muhammed’in kurduğu dinin gayesi, bütün milliyetlerin fevkinde şamil bir Arab milliyeti siyasetine muncer oluyordu. Bu Arab fikri, ümmet kelimesi ile ifade olundu. Muhammed’in dinini kabul edenler, kendilerini unutmağa, hayatlarını Allah kelimesinin her yerde yükseltilmesine hasretmeğe mecburdurlar. Bununla beraber, Allah’a kendi milli lisanında değil, Allah’ın Arab kavmine gönderdiği Arapça kitapla ibadet ve münacatta bulunacaktı. Arapça öğrenmedikçe, Allah’a ne dediğini bilmeyecekti. Bu vaziyet karşısında Türk milleti bir çok asırlar ne yaptığını ne yapacağını bilmeksizin adeta bir kelimesinin manasını bilmediği halde Kuran’ı ezberlemekten beyni sulanmış hafızlara döndüler..
*** Başlarına geçebilmiş olan haris serdarlar, Türk milletince karışık hocalar ağzıyla ateş ve azap ile müthiş bir muamma halinde kalan dini hırs ve siyasetlerine alet ittihaz ettiler. Bir taraftan Arapları zorla emirleri altına aldılar, bir taraftan Avrupa’da Allah kelimesinin ilası parulası altında, ve milliyetlerine ilişmeyi düşünmediler. Ne onları ümmet yaptılar, ne onlarla birleşerek bir kuvvetli millet yaptılar. Mısır’da belirsiz bir adamı halifedir diye yok ettiler, hırkasıdır diye bir palaspareyi hilafet alameti ve imtiyazı olarak altın sandıklara koydular, halife oldular.
*** Kah şarka, kah garba veya her tarafa birden saldıra saldıra Türk milletini topraklarını menfaatlerini benliğini unutturacak, Allah’a mütevekkil kılacak derin bir gaflet ve yorgunluk beşiğinde uyuttular. Milli duyguyu boğan, fani dünyaya kıymet verdirmeyen, sefaletler, zaruretler, felaketler his olunmaya başlayınca, asıl hakiki saadete öldükten sonra ahirette kavuşacağını vaad ve temin eden dini akide ve dini his, millet uyandığı zaman onun şu acı hakikati görmesine mani olamadı. Bu feci manzara karşısında kalanlara, kendilerinden evvel ölenlerin, ahiretteki saadetlerini düşünerek veya bir an evvel ölüm niyaz ederek ahiret hayatina kavuşmak telkin eden din hissi, dünyanın acısı duyulan tokatıyla derhal Türk milletinin vicdanındaki çadırını yıktı, davetlileri Türk düşmanları olan Arap çöllerine gitti.
*** Türk vicdanı umumisi derhal yüzlerce asırlık kudret ve kusayısiyle büyük heyecanlarla çarpışıyordu.. Ne oldu..? Türk’ün milli hissi artık ocağında ateşlenmişti. Artık Türk cenneti değil, eski hakiki büyük cedlerinin mukaddes miraslarının son Türk ellerinin müdafaa ve muhafazasını düşünüyordu. İşte dinin, din hissinin Türk milliyetinde bıraktığı hatıra..
“Kur’an ve Vahiy”:
*** “Muhammed’in koyduğu esasların toplu olduğu kitaba Kur’an denir….. İslam ananesinde bu ayetlerin Muhammed’e Cebrail adında bir melek vasıtasıyla Allah tarafından vahiy, yani ilham edildiği kabul olunur.Tarihi nokta-ı nazardan da mütalaa edildiği zaman görülüyor ki; Muhammed birdenbire Allah’ın Resulüyüm diyerek ortaya çıkmamıştır. O, Arapların ahlak ve adetlerinin pek fena ve iptidai ve islaha muhtaç olduğunu anlamış, bunları islah için tenha yerlere çekilerek senelerce düşünmüş ve yıllarca tefekkürden sonra kendisinde vahiy ve ilham fikri doğmuştur…..”
Atatürk’ün emriyle liselerde okutulan Tarih Kitabı (1931) II. cilt,
*** “Gerçekte dinleri konusunda halkın hiçbir fikri yoktur; din dediği şey, bilinmeyen inanç dizgelerine ve gizle karışık emellere kör bağlılıktan başka birşey değildir…..
Tarih bize öğretir ki, bütün dinler, milletlerin cehaletlerinin yardımıyla, utanmaksızın Tanrı tarafından gönderildiğini söyleyen adamlar tarafından tesis olunmuştur.
*** ”Tüm dönemlerde toplumun kutsallaştırdığı boş düşüncelerden tehlikesizce sıyrılmak imkansızdır.”
*** Kralların ve Padişahların istibdadına, dinler mesnet olmuştur.
Medeni Bilgiler Sa. 30
*** Kuvvetinin ve selahiyetinin Allah’tan geldiğini ve yalnız ona karşı, ahirette, hesap verebileceğini farzeden ve devleti, memleketi mevrus bir malikane kabul eyliyen bir hükümdar, hertürlü kayıttan kendini verasete görür.
Medeni Bilgiler Syf. 33
M. Kemal’de Tanrı düşüncesi :
*** Natür ( Tabiat ) insanları türetti, onları kendisine taptırdı da.. (2)
*** “İnsanlar bu manada hürriyete hiç bir zaman sahip olmamışlardır ve olamazlar. Çünkü, malumdur ki, insan tabiatın mahlukudur.” (3)
*** “Tabiatın ve tarihin mahsulü olan bir milletin fertleri daima bu hakikatle karşı karşıya bulunur ve ona hürmet eder.” (4)
*** “Ibtidaî insan kümelerinde ata korkusu ve nihayet büyük kabile ve kavimlerde ata korkusu yerine kâim olan Allah korkusu insanların kafalarında ve hareketlerinde hesapsız memnular yaratmıştır!”
*** “Tabiatın herşeyden büyük ve herşey olduğu anlaşıldıkça tabiatın çocuğu olan insan kendinin de büyüklüğünü ve haysiyetini anlamaya başladı.” (5)
Peygamber Hakkındaki Görüşleri:
*** “Muhammed, Mekke’de müşriklik muhitinde ve tesirinde büyümüş olmasına rağmen, dinî meseleler ve dinî düşünceler, pek derin bir surette, zihnini işgal ediyordu. Muhammed, 40 yaşına geldiği zaman, vatandaşlarını kendinin bulduğu ve doğru olduğuna inandığı yeni bir dine davete başladı. Muhammed’in davet ettiği bu dine, o zamanın Hanif’lerine imtisalen İbrahim Dini, yahud inkiyad manasina ifade eden “İslam” denilmiştir!”
*** “Tarihi nokta-ı nazardan da müteala edildiği zaman görülüyor ki, Muhammed, birden bire Allah’ın Resulü’yüm diyerek ortaya çıkmamıştır. O, Arap’larin ahlak ve adetlerinin pek fena ve pek ibtidaî ve islaha muhtaç olduğunu anlamış, bunların islahı için tenha yerlere çekilerek senelerce düşünmüş ve yıllarca tefekkürden sonra kendisine vahiy ve ilham fikri doğmuştur.”
*** “Vahiy, ilham fikri Muhammed’den evvel de Arap’lar, şairlerin akıl erdiremedikleri kuvvetlerden ilham aldıklarına inanırlardı. Bu kuvvetler Arap’lar için cinlerdi. Cinlerin güya kahinlere gaibten haber vermek kudretini ilham etmek kudretini ilham ederlerdi. Bu nev’i itikadlar Arabistan’da her zaman o kadar canlı ve derin olmuştur ki, Muhammed dahil cinlerin vücuduna samimi olarak inanmışlardı. O hakikaten cinlerin şairlere şiir ilham ettiğine kâni idi. Arap’lar şairleri bir kahin gibi telakki ederlerdi. Muhammed’in Musa, İsa dinlerine dair öğrendikleri de kendisinde bu itikadi kuvvetlendirmiştir. Bu peygamberlerde melek telakkisi vardı. Dinler nazarında cinler kötü olduğundan peygamberler onlardan mülhem olamazlardı. Muhammed de diğer peygamberler gibi kendisine ilham eden kuvvetin insanları iğfal eden bir kuvvet olmayıp onları hayır ve saadete irşad eden ilahî bir kuvvet olduğuna samimi olarak inandı.”(6)
Atatürk’ün ayetler hakkında yorumu :
*** “Muhammed’in peygamberliğinin başlangıcına dair birçok rivayetler vardir. Bunlara pek çok efsaneler karışmıştır. Hakikatte Peygamber’in ilk söylediği Kur’an ayetlerinin ne olduğu kati surette mâlum değildir.Muhammed, uzun bir devirdeki tefekkürlerin mahsulü olan ayetleri lüzum ve ihtiyaçlara göre takrir ediyordu. Bununla beraber kendisini tahrik eden kuvvetin tabiat fevkinde bir mevcudiyet olduğuna samimi surette kani idi. Muhammed’i harekete getiren ilk âmil, bu samimi heyecanlar olmuştur. Muhammed, bidayete irticalen dini hitabette bulunan bir vaiz oldu. Vaizlikten Nebi’liğe, Nebi’likten nihayet Allah’in Resulü haline geçti.”(7)
*** “Hukukî hükümler zaman ve mekân içinde içtimaî heyetlerin uğradıkları değişiklere göre değişe geldiğinden on dört asır evvelki zaman ve mekânın ihtiyacına göre lüzumlu ve kafi görülmüş olan esaslar yerine bugün birçok mütenevvi kanunlar ve usuller konulmak zarureti görülmüştür. Bunlar dahi ebedî olmayıp zamanla değişmeye mahkûmdurlar.” (8)
Bilim ve Din Hakkında söyledikleri :
*** “Tarihe ait mâlumata gelince: Yeni fenler sayesinde meydana çıkarılan hakikatler en yakın tarih bilgilerini bile temellerinden sarsmaktadır.” (9)
*** “Muhammed, gerek dinî meselelerde, gerekse içtimaî hususlarda bir islah yapmak lazım geldiği zaman kendini hiçbirseyle bağlı görmemiştir.” (10)
Sahabe Hakkındaki Görüşleri:
*** “Muhammed’in ölümünden Ebu Bekir’in ölümüne kadar geçen kısa bir müddet zarfında bunlardan hiçbiri mevcudiyetini ihsas edemedi: Bunlar tamamen alıklaşmışlardı !” (11)
*** “Ne kadar ibrete sayan bir vakiyettir ki, daha Muhammed’in öldüğü anda bütün eski nifaklar, ihtiraslar, hirîicaklar zincirden boşandılar. O derece ki, hakkında korku ve hürmet beslenen
Peygamber’in ılık cesedi, son nefesini verdiği basit odada unutulmuş ve ihmal edilmişti.” (12)
*** “Müseyleme, taraftarlarının şarap içmelerine müsaade gösterdi. Müseyleme’ye imtisal eden başka adaklar olmuştur. Müseyleme, başlangıçta muvaffak olur gibi oldu. Müseyleme, Muhammed’e gönderdiği mektupta, Arap’lar üzerinde hüküm ve nüfuzun paylaşılmasını teklif etti. Hakikatte Müseyleme de kıymetsiz sayılmayacak ahlakî ve dinî mezhep İslamiyyet seviyesinden pek aşağı değildi. Nihayet Müseyleme ve onun gibiler birer suretle bertaraf edilmişlerdir.” (13)
Ahiret hakkında görüşleri:
*** “Millî duyguyu boğan, fani dünyaya kıymet verdirmeyen, sefaletler, zaruretler, felaketler his olunmaya başlayınca asıl hakiki saadete öldükten sonra ahirette kavuşacağını vaad ve temin eden dinî akide ve dinî his, millet uyandığı zaman onun şu acı gerçeği görmesine mani olamadı.” Devamla: “Artık Türk, cenneti değil, eski hakiki, büyük Türk cedlerini mukaddes miraslarının son Türk ellerinin müdafaa ve muhafazasını düşünüyordu. Türk milleti, millî hissi, dinî hisle değil, fakat insanî hisle yan yana düşünmekten zevk alır.” (14)
Kaza Kader Hakkında:
*** “Kaza ve kader, talih ve tesadüf tâbirleri Arapça’dır; Türk’leri âlakadar etmez.” (16)
İmam Nikâhı :
M. Kemal dinî nikâh istemez…Bu sözü M. Kemal’in evleneceği Nazmiye Hanım söylemiştir. M. Kemal, “Ben prensiplere bağlı bir adamım. Nikâhimızı imam değil de Sefir bey kıyacaktır!” dedi.(17)
Dua :
Ali Kılıç(istiklal mahkemesi savcısı) anlatıyor:
“Meclise geldik. Bir de müezzin geldi. Müezzin ezan okudu. Meclis kapısından içeri girdiğimiz zaman Atatürk’ün önüne sırmalı elbiseler giyinmis bir imam dikildi. Atatürk ne istediğini sordu. İmam ellerini kaldırarak, “Dua etmeden girilmez!” dedi. Atatürk, “Bu yurt Mehmed’ciğin süngüsü ile kurtarıldı ve bu meclis onun gayretiyle kuruldu. Yoksa senin duanla degil! Çekil oradan!” dedi ve imamı eliyle iterek meclise girdi.” (18)
.
Kâbe Hakkındaki Görüşleri:
*** “Kâbe, mikab, yani tavla zarı şeklinde demektir. Fil-hakika, Kâbe zar şeklinde, insan boyunda dört duvardan ibaretti; duvarlar harçsız, adi taştan yapılmıştı. Binanın çatısı da yoktu; dört köşesinde dört taş vardı ; bunların en meşhuru Hacer-i Esved denilen bir kara taştı. Kâbe çok eskidir. Ne vakit ve kimler tarafından yapıldığı bilinmiyor. Arab ananesi, Kâbe’nin insanı İbrahim Peygamber’e atfetmektedir. Bu mukaddes kara taş ananesi, aynen Frik’lerde de vardı. Frik’ler mukaddes sayarak ihtiram ve ibadet ettikleri kara taş, bugünkü Afyonkarahisar şimalinde, kadim Pessinüs şehrinde bulunuyordu.Bunun kudsiyeti ananesi, bu şehrin Romalı’lar tarafından zabtına kadar devam etmişti. Demek ki, Kâbe’nin bir köşesindeki kara taşın kudsiyet almasından, ziyaret ve tavaf edilmesinden çok evvel, Frik’ler de kara taşın mâbed ve ziyaretgâh esası olması adeti teessüs eylemiş bulunuyordu. Kâbe, bidayette mahalli bir mâbed iken, Mekke ahalisi burasını bir millî mâbed derecesine yükseltmişlerdi. Mekke’liler, Arap’ları kendi mâbedlerine celp edebilmek için, Arap yarımadasının muhtelif yerlerinde mâbud tanılan 360 putu Kâbe’de yerleştirmişlerdi. Kâbe’nin kudsiyetini, Yahudi ananelerine de rabt etmişlerdi. Bu uydurmalara göre, İbrahim, karısı Hacer ile oğlu İsmail’i buraya getirmişti; Zemzem de onlar için fışkırmıştı; İbrahim, oğlu İsmail ile birlikte Kâbe’yi bina etmişlerdi. Cebrail kendilerine o zaman beyaz ve mücella olan Hacer-i Esved’i getirmişti; bu taş sonradan günahkârların ellerine sürmelerinden dolayı kararmıştı. Bunların hepsi bit-tabi sonradan uydurulmuş masallardır.”(19)
*** “(…) Mekke zabt olunduktan ve Kâbe’deki putları parçalandıktan sonra da yıllık haccın müşrikler tarafından da eski müşriklik âdetleri dairesinde yapılmasına müsaade olundu. Onun için, müslümanlarla müşrikler aynı zamanda hacc ve aynı şenliklere iştirak ederlerdi. Bundan anlıyoruz ki, o zaman hacc, dinî maksatla yapılan ve her yıl kurulan büyük bir ictimadan ziyade her yıl kurulan büyük bir panayırdı.” (20)
*** Benim bir dinim yok ve bazen bütün dinlerin denizin dibini boylamasını istiyorum. Hükümetini ayakta tutmak için dini kullanmaya gerek duyanlar zayıf yöneticilerdir, adeta halkı bir kapana kıstırırlar. Benim halkım demokrasi ilkelerini gerçeğin emirlerini ve bilimin öğretilerini öğrenecektir. Batıl inançlardan vazgeçilmelidir. İsteyen istediği gibi ibadet edebilir. Herkes kendi vicdanının sesini dinler. Ama bu davranış ne sağduyulu mantıkla çelişmeli ne de başkalarının özgürlüğüne karşı çıkmasına yol açmalıdır(21)
Atatürk’ün gizli kütüphanesi
Murat Birsel anlatıyor:
7. Cumhurbaşkanı Kenan Evren ATV’de konuğumuz oldu, ben de uzun zamandır merak ettiğim bir hususu kendisine sorma fırsatını buldum…
Konu şu: Atatürk’ün öyle çalışmaları, kitapların kenarına yazdığı öyle notlar var ki, bunları bırakın sokaktaki vatandaşı; tarihçiler, uzmanlar bile bilmiyor.
Çünkü bu belgelere ulaşamıyorlar!
Bu belgelere ulaşmanın yolu Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanı olmak!
Cumhurbaşkanı olduğunuzda, arzu ederseniz bu belgeler aracılığıyla Atatürk’ün çok özel dünyasında bir yolculuğa çıkabiliyorsunuz.
Kenan Evren’e işte bu -gizli kalan- kitaplığı sordum…
Ve böylece varlığı bir Cumhurbaşkanı tarafından teyit edildi, ayrıca Kenan Evren’in oradaki kitapları okuduğu da ortaya çıktı.
7. Cumhurbaşkanı Evren’in anlattıklarına göre Atatürk hemen hemen hiç bir belgeyi atmamış…
Örneğin bir dönem -yarbayken- bir bayanla arkadaşlığı olluyor, Mustafa Kemal bunu kendine not şeklinde düşüyor. Belli ki detaylı… Kenan Evren “Meyili var ama pek ileri gitmemişler” diye resmi ortaya koyuyor.
Atatürk kendine gelen mektupları da arşivlemiş ve bu mektuplar arşivi de Çankaya’da.
Kenan Evren anlatıyor…
“Bir tanesi sınıf arkadaşından, çok samimi bir arkadaşından gelmiş. Öyle küfürlü bir mektup ki… ‘Bana bak’ diyor ‘Sen şu şu iyiliği bana yapmıyorsun’ diyor. Bunları bile saklamış, havale etmiş. Neden? Kendine güveni var. Yoksa yırtar atar. ‘Bunlar kalsın’ demiş arşivde, bir zaman gelir, bizden sonra gelenler okur.”
Cumhurbaşkanı bunları böyle anlatırken, zaten heyecanlı bir konuda, tempoyu daha da yukarı çekiyor…
- Bir tane de, tek bir nühsa olan bir kitabı var, onu söyleyemem.
- Neden efendim, sır mı?
- Sırdır.
- Devlet sırrı mı?
- Devlet sırrı değil de… Burada (ATV Haber Ana Haber, canlı yayın) bahsetmem doğru değil. Kötü bir şey değil.
- Neyle ilgili?
- Dini bir kitap. El yazması. Kenarına çıkmalar yapmış.
***
Böyle bir bilinmeyen külliyat var, Çankaya Köşkü’nde…
Neyi aradığınızı biliyorsanız, form doldurup, izin alıp özel kütüphanede, onları asla dışarı çıkarmadan okuyabiliyorsunuz.
Bu kütüphanenin bir de gizli bölümü var ki…
Cumhurbaşkanı olmadıkça okuyamıyorsunuz!
Bu arada eski Türkçe okuyabilmekte büyük fayda var çünkü Atatürk’ün önemli notları -kendi kendiyle yazılı konuşmaları- eski Türkçe!
Keşke Cumhurbaşkanı Ahmet Necdet Sezer bu külliyatı eski Türkçe olanlar dahil -bütün gizli dokümanlar dahil- günümüz Türkçesine çevirtse…
Sonra da bu dokümanları araştırmacılara açsa…
Ve Atatürk’ün düşünüp de -belki de – o zaman yapamadıkları ortaya çıksa…
Türk milletine bundan daha güzel bir Cumhuriyet Bayramı hediyesi olabilir mi? (22)
Kaynaklar:
(1) Teklif Dergisi, Sayı 6
(2) Atatürk’ten Düşünceler, Derleyen: Prof. Enver Ziya Karal
(3) Prof. Afet Inan, Medenî Bilgiler ve M. Kemal Atatürk’ün Elyazıları.
(4) A.g.e.
(5) A.g.e.
(6) Tarih, c. 2, Orta Zamanlar, Devlet Matbaası, Ist., 1931
(7) A.g.e.
(8) A.g.e.
(9) A.g.e.
(10) A.g.e.
(11) A.g.e.
(12) A.g.e.
(13) A.g.e.
(14) Prof. Afet Inan, Medenî Bilgiler ve M. Kemal Atatürk’ün Elyazıları.
(15) A.g.e.
(16) Prof. İlhan Arsel, Teokratik Devlet Anlayışından Laik Devlet Anlayışına.
(17) Hürriyet Gazetesi, Atatürk’ün Gönlündeki Kadın, 8 Mayıs 1988
(18) Kemal Arıburnu, Atatürk’ten Anekdotlar-Anılar
(19) İlkokul 5. sınıf, Din Kültürü ve Ahlak Dersi, sf. 85
(20) Tarih, c. 2, Orta Zamanlar, Devlet Matbaası, İst. 1931
(21) M.Kemal Atatürk – 1926 Andrew Mango, Atatürk Syf.447
(22) Murat Birsel – ATV Ana haber bülteni 21.10.2004
Evet hepsi kaynakli! bizim uydurmamiz degil. Görünen KÖY Klavuz istemez. Ama sen hala diyorsan Ben hem LAIKIM hemde Müslümanim, ozaman bilki Islam itikatina göre Yerin Cehennemdir!. Zira Allah’u teala buyuruyorki Kim Benim Kanunlarim ile Hüküm etmezse Kafirin,Fasikin ta kendisidir!. Maide Suresi: 44
unal salaklar hz muhammet islam dinini getirdi yaydi iyide yapti ataturk bir islam kitlesi olan turkleri yahudilerin elinden kurtarmak icin onlara savas acti caba sarfetti onlari uzdu kirdi dusman belledi belletti simdi hangi belge ataturkun turk hayini veya yahudi olduguna inandirir islam yayildiktan bu yana carpikliklari islam icinde fesati cikaran kimdi…. insanlari dinden bezdiren dini cok kutu temsil eden kimdi… tabiki SIZ turbancilar turbaninizi bile siyasete bulastirip yasaklanmasini bile saglayabildiniz kendinize bile kutuluyunuz dokundu yani o kadar kotusunuz ve yahudilere en yakin olan sizlersiniz bunun en buyuk orneyi suudi arabistan kuveyt ve arap emirlikleri amerikayi kim ayakta tutuyor tabiki onlar yani sizin hemfikirleriniz tarihi dogru bildiyimiz takdirde bize yalanci diyorsunuz hati bakayim tarih gecmis sizede bizede hayri olmaz bugune bakalim hadi yalanlayin bakiim ortaligi bulandiran siz deyilmisiniz bu yalanlari cikaran
bugün kemalizm ve laiklik adina basörtülü bayan ögrenciler 2. sinif vatandas muamelesi görüyor, basörtülü bayanlar mesleklerini icra etmelerine engel olunuyor. daha birkac gün evvel Fatih adliyesinde bir bayan hakim durusmaya gelen bir carsafli bayani giyim kusamindan dolayi en agir bir sekilde asagiliyor, hakaretler yagdiriyor, bumudur insanlik? bumudur cagdaslik? bumudur atatürkcülük? tüküre..m böyle cagdasligada, atatürkcülügede ve bu rezil düzeni savunmaya calisan serefsizlerede
Zorla Hepimizi atatürke taptiracaklar
Ben neden Peygamber efendimizi atatürkle bir tutayim atatürkü sevmek zorunda degiliz atatürk allah katinda büyük insan degildir siz müslümanlara arap usaklari diye küfrediyorsunuz islam dini arap dini degildir allahin dinidir sizler ancak küfrediyorsunuz müslümanlara ve islamiyete madem atatürk hakkinda söylenenler yalan ise neden rahatsiz olup küfürler yagdiriyorsunuz haa demekki dogruluk var.
bosaci asil sen yahudilere yakinsin hem bugünkü arap ülkeleri müslüman degildir sen istedigin kadar konus
ey cengiz sen köpek gibi konus ancak nemrud da böyle konusuyordu ama sonu ne oldu gördük
sizler ne derseniz deyin atatürk tam bir islam düsmani cünkü ben gözümle gördügüme inanirim
bütün atatürkcü avrupa ingiliz hayranlari kafirleri müsrikleri firavunun gibi cehenneme gideceksiniz yeryüzünde büyüklenmek neymis göreceksiniz.
atatürkte avrupa hayrani bir kafirdi müsrikti cünkü avrupalilar bilhassa ingilizler atatürke düsman degilki bana kendileri itiraf ettiler.
Yasasin beton kemal, yasasin beton kemal, yasasin beton kemal, cehennemde ölmesin yasasin beton kemal. Ümmeti Muhammedi Halifesiz Birakan, Yasasin beton kemal ,yasasin beton kemal cehennemde ölmesin yasasin beton kemal Osmanli Türk Milletini Harf devrimiyle elli sene cahil birakan yasasin beton kemal ,yasasin beton kemal ölmesin cehennemde ölmesin beton kemal .Müslümanin cumasini calan yahudinin ve hiristiyan tatil günlerini Osmanli Türküne dikte eden yasasin beton kemal yasasin beton kemal yasasin beton kemal Osmanli Arsivlerini Kelerlerde cürüten, ilim yolunu kapatan, sapka kanununu cikartan, cumhuriyet mahkemelerini kurup Müslüman Türk Milletini Katleden yasasin beton Kemal yasasin Beton kemal yasasin beton kemal Ölmesin cehennemde yasasin Beton kemal yasasin beton kemal Her gün bir litre raki tüketen,coluk cocuga Alkolik örnek olan sarhos olara,Devletin yeni kanunlarini sarhosken imzalayan,Kurani Türkcelestimeye calisan,Kuran okumayi yasaklayan,Kuran okuyanlara zulmü reva gören yasasin beton kemal yasasin beton kemal cehennemde ölmesin yasasin beton kemal yasasin beton kemal Kürtlere Kürdistan sözü veren ,Ayasofyayi müzeye cevirttiren,Ankarayi Baskent yapan yasasin beton kemal yasasin beton kemal aman ha ölmesin cehennemde yasasin beton kemal yandaslari ve tüm Kemalirler ölmesinler
cehennemde yasasinlar. cehennemde yasasinlar.dahasida var alti yüz sene asliyla okunan Ezani Muhammedi Türkce okutmaya calisanlarda kemalistler,Din mekteplerini yirmibes sene kapatan hoca yetistimesini yasaklayan yirmi bessene sonra cenazeyi yikayip cenaze namazi kildirmaya hoca bulunduramadigindan Bu günki Diyaneti kurdurmaya Mecbur kalan yine kemalistler bilmem anlarmisiniz
Özüne sevdali olanlar anlar bati askiyla yürekleri dolu olanlarin anlamalari cok zor olur önce aslimizi ögrenelim hadi kolay gelsin.
yazıklar olsun hepinize ne din koydunuz ne dewlet kitebıma hakaret edenin dilini koparmak atama söz söyleyenin canını almak gerek
Lütfen buradaki provukasyonlara gelmeyiniz. Cumhurriyetin kurulusu icin gereken radikal yöntemler o zaman icin gecerliydir. Simdi her tür dini kurum ver kurulus anayasaya aykiri olmadigi müddetce istedigini yapabilir. Ama bu özgürlükleri bu Cumhurriyet sagliyor. Yasasin Cumhurriyet! Dincilik veya dinsizlik arasinda secme hakki ne güzel bir seydir.
Burada atatürkcü (!),laik (!),demokratik (!),ilerici (!)…vs. gecinen bazi ahmaklara;
klavye basinda ona-buna agza alinmayacak sekilde küfürler ederek kendi egonuzu tatmin etmekten baska bir sey yapamamakla ne kadar CAHiL ve BiLGiSiZ oldugunuzu afise etmek herhalde cok hosunuza gidiyor!
Dinleyin atatürkcü (!) laik (!) vatandaslar;sizin katirlar gibi anirmanizla gercekler degismez!Bakin Riza Nur isimli yorumcu belgelerle bir takim bilgileri aciklamis.Ki o belgelere bir o kadarini bende ekleyebilirim.Ancak sizin gibi süper cahiller nasilsa bir sey anlamayacagi icin gerek görmüyorum.Akil-mantik ve insaf sahibi her Türk gercekleri görüyor ve ona göre inaniyor.Oysa siz atatürkcü (!) laik (!) süper cahiller kafanizi kuma gömmüs,verebilecek cevabi olmayan her süper cahilin yaptigi gibi sadece küfür,hakaret ve asagilamalarla meseleleri ört bas etmeye calisiyorsunuz!
Madem ki buradaki bilgiler yalan,yanlis…o zaman dogrularini belgeleyin!Ha?Yemiyor degil mi?Aslinda sizlerde gercekleri biliyorsunuz ama becerilmeye öylesine alismissiniz ki insanliginizi kaybetmis ve adeta hayvanlar gibi yasamayi icsellestirmissiniz!
Ne diyeyim,kolay gelsin!!!
Türkiye Cumhuriyetini yönetenler hepsi Dinsiz Kafirdir. Bunlarin soylari belli bile degil aynen ATALARI Ibne Mustafa Kemal’in gibi. Bu serefsizler atalarina cok benziyorlar sadece isimleri Müslüman isimleri gerisi malum degil. Türkiye IRAN Olamaz, zira biz Türkler Ehli-Sünnet cematindaniz. Ve birgün mutlaka Hz.MUHAMMED’in getirmis oldugu Allahin Seriati Kanunu Türkiye’nin her tarafina Hakim olacak. Bekleyin göreceksiniz, bütün bu soyluzlari tek tek ible asacagiz. ISTIKLAL MAHKEMELERINI UNUTMADIK!, Asmis oldugunuz o Ulema’nin intikamini alacagiz.
Bu Nesil uyaniyor bekleyin….öyle bir gün gelecek ki bu nesil sizi parcaliyacak!
evet yorumlarin %90′ında akıl ve mantığa yer verilmemiş, senmisin tavuğuma kış diyen mantığıyla SAHABE zamanindaki eli kuruyasıca ebu leheplerin ebu cehillerin bu devirdede yaşadığına tanık olmuş oluyoruz, bir insan imandan yoksun oldu mu akıldanda mantıktanda yoksun oluyor yukardaki bir çok yorum niyetiyle yazılmış yazılardan apaçık anlaşılmaktadır. insanlarin en merhametlisi Hz.Muhammed kendisine yapilan bütün hakaretlere aşağılanmalara rağmen yüce Allah’tan hidayet istemiştir o yanlış yoldakiler için, ki bu din Hz. Muhammedle başladı ve çığ gibi yayıldı. Bu yazıları yazan insanlar neden atalarinin dinlerinden bu kadar uzakta anlamak mümkün değil, bizim medeniyetin beşiğinde yaşadığını düşündüğümüz avrupalılar akın akın manevi doyumu yakaladıkları islamiyeti kavrayarak müslüman olmaya başladıkları bu devirde %99′u müslüman dediğimiz ülkemizdeki bu tür düşünceleri gördüğümüzde şaşkına uğruyor olmak gayet normal değil mi? Evet islamda maddiyat ön planda olmamıştır hiç bir zaman. İslam zekatı emreder düşünebiliyormusunuz, faizi yasaklar. emek harcamadan ter akitmadan kazanmayi yasaklar islam, baska hangi dinde bu güzellik var, zekati düsündügünüz zaman hangi sosyal yardimlasma bu kadar güzel düsünebilir. İslam hangi kirli seyi yapması için insanları yönlendirir, evet iki tür insan vardir birileri yasamak icin yerler, birileri yemek icin yasarlar, Bediüzzamanlar yasamak icin yiyenlerdendi, müslümanlarin yasama amaci bu olmalı. Öncelikle manevi yönden ne kadar huzur icindeyiz. neden kalpler bu kadar körelmiş. Herkes bi geçmişine baksın yasadigi ana kadar olup bitenlere bir baksın şöyle bi gerisine bakarsa insan birşey anlayabilirmi, ölmeden hemen öncede arkamıza baktığımızda hiç bir şey yapmamış gibi olacaz ve o su an cok uzun gibi görünen zamanin bir andan ibaret olduğunu anlayacaz ama iş işten geçmeden tövbe kapısını bizler nefes aldığımız müddetce acik birakan rabbimize istiğfarda bulunalım. Kimse bundan zararlı çıkmayacaktır. Hepinizi aklı selime davet ediyorum, inanan inanmayan herkesi. Sonuçta inanmıyorum diyenler kendilerinin akıllarına güvenerek inanmadıklarını söylerler. Lütfen yorumlarınızı kendinize yakışır şekilde yazın. Son olarak şunuda eklemek istiyorum biz ot deiliz, ben gecici bir dünya ile kısıtlı olduğuna inandığım noktada yaşamıma son veririm. Ebedi ahiret inancı olmasa bu dünyada yaşamanın ne anlamı olabilir hala anlayamıyorum. eskiden teknoloji bu kadar ileri safhada değildi peygamberlerin mucizelerine evliyalarin kerametlerine ihtiyaç duyulduğu zamanlar oluyordu, ama şu an bi insanoğlunun dünyaya gelmesindeki evreler yoktan vara doğru adım adım bilinmektedir, şu an için insanlar için mucizelere gerek yoktur artık herşey apaçık hale gelmektedir. Yüce Allah her yerde büyüklüğünü bizlere göstermektedir. Kendimize gelelim ve Azrail bizlere uğramadan temizlenmenin yollarini arastiralim bulalim, Allah hepimizin doğru yolda hayırlı bir şekilde son nefesimizi vermesini sağlasın inşallah.